زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
ایول به تیم ملی فوتبال ایران....

ایول به تیم ملی فوتبال ایران....

کیا قبول دارن ایران توی بازی با ارژانتین خوب بازی کرد؟!

 

اولیش خودم...........

 

خدایی افتخار فــــــــــــــــــــــارسین..............

 

 

(درسته از فوتبال خوشم نمیاد ولی صحبت سر ابروی کشورمه ها......مردد)



نظرات شما عزیزان:

pouya
ساعت0:17---1 تير 1393
خوب بود..میتونستیم حتی ببریم...
و یا حداقلش دیگه باید مســــــآوی میشد...
البته واسه من که رشته ورزشی مورده علاقه من فوتباله...و دنبالش میکنم..
فک نمیکردم ایران بخواد اینطوری بازی کنــــــــــــه!!
جای شکر داشت!!
.
.
اومـــــــــــــــــــدمــــ ــــــــ..
پاسخ:خوش اومدی:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, ] [ 22:39 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]